Beheerdersrol verlopen of beëindigd
Uw beheerdersrol is verlopen of beëindigd, wij leggen u graag uit wat u kunt doen om deze weer te activeren.
Beheerdersrol verlopen of beëindigd? Wat u moet weten als beheerder van We-ID eHerkenningsmiddelen
U heeft een e-mail ontvangen waarin staat dat de beheerdersrol van een collega binnen uw organisatie is verlopen. In deze e-mail vindt u de details over welke specifieke beheerder het betreft. Onthoud dat beheerdersrollen een maximale geldigheidsduur van vijf jaar hebben.
Om een verlopen beheerdersrol te heractiveren, dient u het wijzigingsformulier in te vullen en te laten ondertekenen door de wettelijk vertegenwoordiger(s) van uw organisatie. Dit ondertekende formulier kunt u, samen met kopieën van de identiteitsbewijzen, opsturen naar:
We-ID
Postbus 18
8200 AA Lelystad
Belangrijk: Het abonnement blijft actief, zelfs als de beheerdersrol is verlopen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze eHerkenning klantenservice. Dit kan telefonisch op telefoonnummer +31 (0)85-023 93 30 of via e-mail: eh-support@we-id.nl