Een parkeervergunning, subsidie of verzekering aanvragen? Met eHerkenning van We-ID regelen ondernemers dit veilig en snel online.

Wat is eHerkenning?
eHerkenning is een gestandaardiseerd inlogsysteem waarop inmiddels ruim vierhonderd organisaties zijn aangesloten. Dat zijn met name overheidsinstanties, maar ook steeds meer publieke organisaties waaronder verzekeraars en pensioenuitvoerders.
eHerkenning kunt u vergelijken met DigiD, maar dan voor bedrijven. Ondernemers kunnen met een eHerkenningsmiddel bij aangesloten overheidsinstellingen en private dienstverleners inloggen en er vertrouwelijke gegevens mee uitwisselen. Hoe hoger het niveau van het middel, hoe meer gevoelige informatie u kunt uitwisselen.
Geen gedoe: met één digitale sleutel voortaan snel en efficiënt zaken doen.
De voordelen van eHerkenning
eHerkenningsniveaus en tarieven van We-ID
EH2+
3 jaar
Veel gebruikt voor:
- Personenregister
- mijn.RVO.nl
EH3
3 jaar
Veel gebruikt voor:
- UWV, DNB, Douane
- Overlijdensaangifte
Aanvraag meerdere KvK's
1 jaar
Overzichtelijk uw medewerkers toegang geven tot een uitgebreide KVK-structuur.
eHerkenning Ketenmachtigingen
Nederlandse bedrijven digitaliseren in een rap tempo. Dit leidt ertoe dat steeds meer zaken online geregeld worden. Onderling, en met de overheid.
U kunt als bedrijf hiervoor een tussenpartij inschakelen. Deze regelt namens u bijvoorbeeld de aanvraag van bouwvergunningen of parkeerontheffingen. De tussenpartij moet hiertoe uiteraard wel bevoegd zijn. Een ketenmachtiging via eHerkenning zorgt daarvoor.
Meer informatie over de Ketenmachtgingen en de aanvraagprocedure bij We-ID? Bekijk onze ketenmachtiging pagina en vraag direct een offerte aan.