We-ID klanten

Bij We-ID staan onze klanten centraal. Ontdek in het kort hoe we samen met onze klanten uitdagingen hebben overwonnen en tot compacte, krachtige samenwerkingen en oplossingen zijn gekomen. 

“De combinatie van de meervoudige Beheermodule met de bulkaanvraag heeft ervoor gezorgd dat we op tijd beschikten over de benodigde eHerkenningsmiddelen.”

– Matti Erps, Applicatiebeheerder Koraal

Stichting Koraal

“De upgrade naar eH3 is uiteindelijk heel soepel verlopen, waardoor we op tijd klaar waren. Dat is mede te danken aan het nauwe contact met We-ID. Zij hebben ons echt optimaal ondersteund.”

– Marga van Klinken, Coördinator vrijwilligersbeleid Humanitas

Humanitas

“We werken al jaren samen met We-ID en in die jaren hebben we nog nooit meegemaakt dat de dienstverlening offline was waardoor we niet via eHerkenning konden inloggen. De authenticatie via sms werkt altijd.”

– Arjan Kroes, Subsidie-adviseur SubVice

SubVice Subsidie adviseurs

“Als we een keer ergens tegenaan lopen, dan kan ik terecht bij de accountmanager van We-ID. Onze accountmanager is gewoon een ontzettend leuke gast die altijd met een antwoord of een oplossing komt. Die ondersteuning is echt van toegevoegde waarde.“

– Alle Jan Anema, Directeur Anema Salaris & Advies

Anema Salaris & Advies

“Onze ervaringen met de helpdesk zijn uitstekend, en onze contactpersoon bij We-ID neemt jaarlijks contact met ons op om te controleren of er eventuele zorgen zijn. Gelukkig zijn die zorgen er nauwelijks. En als er toch iets aan de hand is, kunnen we altijd contact opnemen. Maar waarom zouden we dat doen als er niets te klagen valt?”

– EvertJan Kamp, Hoofd Personeelszaken

WestCord Hotels