Meldingen bij inloggen
Heeft u bij het inloggen met uw eHerkenningsmiddel een melding gekregen waardoor u niet verder kunt?
Bekijk hieronder de verschillende meldingen en daarbij de verschillende oplossingen.
Meldingen
“Om in te kunnen loggen moet u beschikken over de machtiging…”
Hiervoor dient u een aantal stappen te volgen afhankelijk van het niveau eHerkenning dat u heeft.
“Deze dienst vereist een machtiging voor de gehele organisatie, oftewel alleen het 8-cijferige KVK-nummer. Uw account is beperkt tot de vestiging…”
Als u deze melding krijgt, dient u het vestigingsnummer om te gaan zetten naar een 8 cijferig KvK nummer.
Om het eHerkenningsmiddel, dat geregistreerd staat op een 12 cijferig vestigingsnummer, om te zetten naar een eHerkenningsmiddel op alleen het 8 cijferige Kamer van Koophandelsnummer, dient u het volgende formulier bij ons in te leveren: Omzetten geregistreerd vestigingsnummer
Vul het formulier volledig in en volg de checklist voor het ondertekenen, opsturen en eventueel meesturen van de gevraagde aanvullende documenten. Het tarief voor het verwerken van het wijzigingsformulier bedraagt € 14,50 per formulier.
LET OP:Het omzetten van een vestigingsnummer naar een middel op alleen het hoofdvestigingsnummer kan alleen als er maar 1 vestiging geregistreerd staat bij de Kamer van Koophandel. Staan er meerdere vestigingen geregistreerd onder hetzelfde Kamer van Koophandelsnummer, dan dient u een nieuw eHerkenningsmiddel EH3 aan te vragen.
“U heeft een middel op niveau … bij uw organisatie nodig”
“… vereist gegevens van uw organisatie die niet bij ons zijn geregistreerd.”
“Het account wat u gebruikt is niet (meer) geregistreerd in het machtigingenregister van …”
Staat uw melding er niet tussen en kunt u toch niet inloggen? U kunt onze eHerkenning klantenservice bereiken van maandag tot vrijdag van 9:00 tot 16:30 uur op telefoonnummer +31 (0)85-023 93 30 of via e-mail op eh-support@we-id.nl.