eHerkenning

Meldingen bij inloggen

Heeft u bij het inloggen met uw eHerkenningsmiddel een melding gekregen waardoor u niet verder kunt? Bekijk hieronder hoe u dit kunt oplossen.

Meldingen

Hiervoor dient u een aantal stappen te volgen afhankelijk van het niveau eHerkenning dat u heeft.

Als u deze melding krijgt, dient u het vestigingsnummer om te gaan zetten naar een 8 cijferig KvK nummer.

Om het eHerkenningsmiddel, dat geregistreerd staat op een 12 cijferig vestigingsnummer, om te zetten naar een eHerkenningsmiddel op alleen het 8 cijferige Kamer van Koophandelsnummer, dient u het volgende formulier bij ons in te leveren: Omzetten geregistreerd vestigingsnummer

Vul het formulier volledig in en volg de checklist voor het ondertekenen, opsturen en eventueel meesturen van de gevraagde aanvullende documenten. Het tarief voor het verwerken van het wijzigingsformulier bedraagt € 14,50 per formulier.

LET OP: Het omzetten van een vestigingsnummer naar een middel op alleen het hoofdvestigingsnummer kan alleen als er maar 1 vestiging geregistreerd staat bij de Kamer van Koophandel. Staan er meerdere vestigingen geregistreerd onder hetzelfde Kamer van Koophandelsnummer, dan dient u een nieuw eHerkenningsmiddel EH3 aan te vragen.

Deze melding geeft aan dat u op dit moment niet over het juiste niveau eHerkenning beschikt. U kunt direct een nieuw eHerkenningsmiddel aanvragen zodat u weer kunt inloggen bij de gewenste dienst.

Als u deze melding heeft gekregen raden wij u aan contact op te nemen met onze eHerkenning support afdeling.

Deze melding geeft weer dat de machtiging van de dienst waarop u wilt inloggen op dit moment niet juist staat ingesteld of is verlopen. Neem contact met ons op voor de oplossing.

Staat uw melding er niet tussen en kunt u toch niet inloggen? U kunt onze eHerkenning klantenservice bereiken van maandag tot vrijdag van 9:00 tot 16:30 uur op telefoonnummer +31 (0)85-023 93 30 of via e-mail op eh-support@we-id.nl.