03-11-2020

We-ID Webinar: Als intermediair namens uw klanten inloggen met eHerkenning was nog nooit zo eenvoudig

Deze webinar heeft al plaatsgevonden.

Centraal en makkelijk regelen met Ketenmachtigingen van We-ID

Nederlandse bedrijven digitaliseren in een rap tempo. Steeds meer zaken worden online geregeld. Onderling, en met de overheid. Als intermediair bent u een belangrijke schakel in dit proces. Regelt u namens uw klanten online zaken met eHerkenning, zoals: de aanvraag van bijvoorbeeld bouwvergunningen of parkeerontheffingen? Hiervoor dient u bevoegd te zijn d.m.v. een ketenmachtiging. Bij We-ID is het machtigingsproces voor ketenmachtigingen enorm vereenvoudigd en gemakkelijk in gebruik te nemen.

Op 24 november a.s. om 14:00 nemen wij u tijdens een webinar mee in dit proces. 

U leert meer over eHerkenning, ketenmachtigingen en de voordelen van We-ID bij het aanvragen ervan aan de hand van de volgende onderwerpen:

  • Wat is eHerkenning?
  • Mogelijkheden ketenmachtigingen (nu en in de toekomst) 
  • Aanvragen ketenmachtigingen 
  • Aanvragen ketenmachtigingen (als intermediair naar klant) 
  • Diensten uitvragen bij ketenmachtigingen
  • Interne gebruikers selecteren bij ketenmachtigingen 
  • Status ketenmachtigingen aanvraag
  • Ketenmachtigingen afgeven 

De webinar is in het Nederlands, duurt zo’n 45 minuten inclusief ruimte om vragen te stellen. De presentatie is in handen van Casper Cammeraat (Internal Accountmanager) en zal gehost worden door Jasper Mierop (Regional Marketing & Events Manager).

Vragen over eHerkenning? Neem contact op met onze klantenservice of bekijk de veelgestelde vragen.

Ook interessant