Graag brengen wij u op de hoogte van een belangrijke ontwikkeling met betrekking tot Mijn Kadaster. Vanaf 1 juli 2024 zullen meerdere diensten binnen Mijn Kadaster overgaan op eHerkenning.
Na deze datum zal het niet meer mogelijk zijn om op de oude manier in te loggen. Voor toegang tot deze diensten is een eHerkenningsmiddel op niveau 3 (EH3) vereist.
Indien u toegang nodig heeft tot een van de onderstaande diensten, kunt u eenvoudig een EH3 aanvragen via de volgende link.
Meerdere organisaties?
Als u meerdere organisaties beheert die ook toegang nodig hebben tot deze diensten, bieden wij de mogelijkheid om de organisaties te koppelen aan uw bestaande EH3-middel. Hierdoor kunt u alles eenvoudig beheren vanuit één gebruikersaccount. U kunt dit aanvragen via dit formulier.
De volgende diensten zullen vanaf 1 juli 2024 alleen toegankelijk zijn op EH3-niveau:
- Alle diensten die zijn ingedeeld in betrouwbaarheidsniveau substantieel.
- Alle (1e) beheerders van Mijn Kadaster.
Voorbeelden van diensten:
- BRK Notificaties
- BRK Notificaties ETO
- Corrigeren splitsverzoek
- ESD
- INSPIRE Inzien aanvraag
- INSPIRE-aanvraag netinformatie
- Kadaster-on-line
- KIK Inzage (webservice)
- Kadata Internet
- KLIC Actualiseren documenten
- KLIC Actualiseren netinformatie
- KLIC Autoriseren SP
- KLIC Beheer communicatie
- KLIC Beheren belang
- KLIC Beheren contacten
- KLIC beheren terugmelding
- KLIC Beoordelen belang
- KLIC inzien status (VG)
- KLIC Netbeheerder Testdienst
- KLIC ophalen AT info
- KLIC Raadplegen belang
- KLIC Schaderegistratie
- KLIC webservice
- KLIC webservice Testdienst
- KLIC beheren terugmelding netbeheerder
- LV WOZ Productie
- LV WOZ Testomgeving
- Splits
- SYVAS API inschrijving
- SYVAS inschrijving & voorwaarden
- Training Splits
- Verenig
Heeft u vragen of heeft u hulp nodig bij dit proces? Neem dan contact met ons op via 088-0120 282 of stuur een mail naar sales@we-id.nl. Wij staan klaar om u te assisteren.