25-03-2021

Nieuwe styling inlogschermen voor inloggen bij dienstverleners

Vertrouwd inloggen via inlogschermen van We-ID

Vanaf aankomend weekend zult u nieuwe styling tegenkomen als u gaat inloggen bij aangesloten dienstverleners. 

Met deze styling willen we de vertrouwde uitstraling van We-ID weergeven. De functionaliteiten van de schermen blijven hetzelfde, maar worden in deze nieuwe stijl duidelijker voor de klant. Er is nu bijvoorbeeld sneller te navigeren naar voorwaarden, support en contact.

Ook is er de mogelijkheid om via het inlogscherm direct een eHerkenningsmiddel bij We-ID aan te vragen. Dit is vooral handig voor klanten die nog niet beschikken over bijvoorbeeld het juiste betrouwbaarheidsniveau of de juiste machtiging.

U gaat de nieuwe styling vanaf aankomend weekend tegenkomen bij aangesloten dienstverleners tijdens het inloggen met eHerkenning!

De schermen zullen er als afbeelding hieronder eruit komen te zien.

Vragen over het aanvragen van uw eHerkenningsmiddel? Neem contact op met onze klantenservice of bekijk de veelgestelde vragen.

Ook interessant

Nieuwe wet Wmebv: veilig digitaal berichten versturen met eHerkenning

Nieuwe wet Wmebv: veilig digitaal berichten versturen met eHerkenning

Per 1 januari 2026 treedt de Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer (Wmebv) in werking. Deze wet heeft directe gevolgen voor zowel dienstverleners als gebruikers van eHerkenning. Wat betekent de Wmebv voor dienstverleners en gebruikers van eHerkenning? Wat...

De vernieuwde Berichtenbox van We-ID: meer overzicht en controle

De vernieuwde Berichtenbox van We-ID: meer overzicht en controle

We-ID heeft de Berichtenbox vernieuwd, zodat u uw digitale communicatie nog efficiënter kunt beheren. Met deze nieuwe functionaliteit beschikt u over meer overzicht, verbeterde notificaties en eenvoudiger abonnementenbeheer. Hieronder leest u wat er precies is...