Hoe werkt upgraden?

Account upgraden

1. Bepaal naar welk niveau u wilt upgraden en volg het reguliere proces voor het aanvragen van eHerkenningsmiddel(en)

2. Let er bij uw aanvraag op dat u de bedrijfsgegevens invult zoals u wilt dat we uw bedrijf bij eHerkenning gaan registreren. Denk hierbij aan:
– KvK nummer en eventueel het vestigingsnummer. Houd er rekening mee dat als u uw bedrijf registreert met een vestigingsnummer u bij sommige (overheids)instellingen niet kunt inloggen. Wilt u bijvoorbeeld inloggen bij het UWV werkgeversportaal dan kan dat alleen als u registreert zonder vestigingsnummer.

3. Let er bij uw aanvraag op dat de NAW gegevens, e-mailadressen en eventueel mobiele telefoonnummer exact overeenkomen met uw huidige registratie.

4. Print het contract uit, onderteken het contract en schrijf bovenaan op de 1e pagina “upgrade, zodat wij weten dat het een upgrade betreft van uw huidige We-ID eHerkenningsmiddel(en). Stuur het contract en aanvullende gegevens per post naar ons toe op onderstaand adres: We-ID eHerkenning
Postbus 18
8200 AA Lelystad

5. Na controle en verwerking van uw aanvraag wordt/ worden de activatiecode(s) verzonden, waarmee de opgegeven beheerder(s)/ gebruiker(s) online hun persoonlijke We-ID eHerkenningsmiddel kunnen activeren voor het nieuwe niveau.